zondag 10 oktober 2010

10-10-10: Het hardloopjaar 2010 is nu geslaagd!

Even geen echt blogbericht, maar wel kort de hoofdlijn puntsgewijs:
  • Resultaat: 2:23:20 (bruto) - 4,5 min van mn PR
  • 15e overall, 4e Benelux, 2e NL
  • Streeftijd: 2:23:59
  • Strategie: door afwezigheid groep op 1:11:00 halverwege met snellere groep meegegaan waardoor ik op 1:09:49 doorkwam (noem het Russisch Roulette)
  • Tweede helft zoals gepland iets langzamer maar relatief goed door kunnen lopen
  • Enkel kilometers 35 tm 40 erg zwaar met beginnende kramp
  • Mijn jaar is met een PR op de marathon nu eindelijk geslaagd!
  • Iedereen bedankt voor steun vooraf en de aanmoedigingen tijdens!!!!
  • Hardlopen is mooi.

8 opmerkingen:

  1. geweldig Harm! Wat een prestatie. Heb genoten van je interview na afloop!! Je zag er nog superfris uit. We gaan absoluut meer van je horen, tijden worden alleen nog maar scherper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd man! Ik volg je blog al een tijdje en vind je vermogen om werk/sport te combineren inspirerend. Nog zo'n verbetering, en dan loop je 'gewoon' het EK2014 team binnen! Groeten van een clubgenoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Harm,Ik sprak je vorige week even op het NK halve marathon toen jij je als haas op stelde voor Janneke.Ik volg je blog al af en toe om te zien hoe je als je op latere leeftijd begint met hardlopen nog zulke grote stappen maakt.In die zin ben je toch wel een beetje een voorbeeld voor mij;-) Vooral omdat ik mij nu op de marathon ga richten.Maar wat een tijd!Hopelijk zoals Bert al zij....Een EK Limiet ooit???Mischien spreek ik je nog wel eens.Nogmaals wat een super tijd!Geniet er van!
    gr koen(running2000)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Harm van harte met je waanzinnige prestatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klasse, echt een topprestatie, respect!
    Gefeliciteerd met deze geweldige tijd en PR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Harm, Gefeliciteerd!! Ben al benieuwd naar volgend jaar ;-)

    Ik heb je helaas niet op de foto staan omdat je de eerste ronde verscholen zat in een groep en in de tweede ronde een vervelende toeschouwer het zicht ontnam en ik niet snel genoeg reageerde met de camera toen ik me realiseerde dat jij het was die moest uitwijken voor die knuppel. Ik stond bij het bruggetje op stratumseind en heb wel een aantal bekenden van je vastgelegd
    http://souplesse.web-log.nl/souplesse/2010/10/favorieten.html

    Succes met het korte werk en de blubber van de warande ;-)

    BeantwoordenVerwijderen